Manisa, Bayan, Eve Çıkacak Arkadaş Arıyorum

” araması için sonuçlar.
Temizle  |  Ayrıntılı Arama

Dahil olabilirim ya da beraber ev tutabiliriz

700₺
13 May 2020

Memurum eşyalarım var ama a dan z ye ama getirmeyebilirim de. Yani sorun olmaz satar elektrik faturasını öderiz.? Doğalgaz olması farketmez zaten çok evde kalan biri değilim ...

  • 24 May 2020, 18:40
    05443094160 bana ulasablrmsnz kamu personeliyim.

Ev arkadaşı veya eve çıkacak arkadaş

1₺
27 Eyl 2016

Birlikte eve çıkabileceğim veya evi olup ev arkadaşı arayan bayan öğrenci aranıyor. Istanbuldan geldim ve günlerdir ev yurt ariyorum ve malesef bulamadim benim durumumda olan ...

  • 19 Ağu 2019, 22:21
    Slm 36 yaşındayım ev arkadaşı arıyorum.

Akhisar myo uni ogrencilerine

600₺
11 Eyl 2016

Gencler 2-3 bayan arkadasla ev tutmak istiyorum. 2. Ogretimim üni. Öğrencisi tercihimdir. Rahat ederiz. Uyumluyumdur. Mesaj atin. Haberleselim ev bulalım... ☺✋ ...

Üçüncü bir ev arkadaşı arıyoruz ünv öğrencisiyiz

350₺
09 Tem 2016

Mesir mah. Ev tutulu içi boş çoğu eşyayı evlerimizden getireceğiz eşyalar çok masraf olmayacak o yüzden zaten 3 e bölününce bir şey çıkmıyor ortaya pek gelmek isteyen arkadaş ...

  • 06 Eyl 2019, 18:59
    Eray ışıklıoğlu facebook ulaşın.

Bayan ev aradaşı arıyorum acil

0₺
18 Ağu 2010

Yakın zamanda üniversite için manisaya gelicem ve ben merkezde oturmak istiyorum ev tutulu olup yanınızada gelebilirim beraberde tutabiliriz her bakımdan kafa dengi olması uyumlu ...

Sayfa: