Balıkesir ev arkadaşı arıyorum

” araması için sonuçlar.

Edremit’teki evime ev arkadaşı arıyorum

500₺
11 Haz 2020
Temiz düzenli disiplin li kafa ev arkadaşı arıyorum işinde gücünde edremit akçay da evim... Mail den ya da telefon numarasından ulaşabilirsiniz ...
  • 28 Haz 2020, 21:56
    Evet hala aktif arıyorum.

Okul dolayısıyla 3-4 ay sonra balıkesire yerleşicem, kalıcak yer arıyorum

400₺
31 May 2020
Sigara ya da alkol kullanmıyorum ev içinde kullanılmasında bir mahsur yok. Titiz duzenli dürüst biriyle ev tutup gelirleri bölüşebiliriz ya da evinizde boş bir odanız varsa ortak ...

Bandırma’da çalışan kadın ev arkadaşı aranıyor

350₺
05 Şub 2020
Bir kaç senedir bandırma’da geçimini sağlayan ve tek başına yaşayan bir kadınım. İsmet inönü caddesi, atatürk caddesi ve ordu caddesine yürüyerek 1 dakikalık mesafede olan, 2+1 ...

Ev arkadaşı arıyorum

700₺
22 Ara 2019
Balıkesir gönen de 2+1 eşyalı doğal gazlı evime bayan ev arkadaşı arıyorum. Konum olarak ulaşım sıkıntısı yoktur kafa dengi anlaşabileceğim bir bayan arkadaş arıyorum detaylı ...

Kiralik oda +yemek

1.000₺
07 Eki 2019
Ayvalikta 2 cocugumla yasiyorum evimin 1 odasini kiraliycam bir veya 2 ögrenci bayan ariyorum. Yemek çamaşir fatura vs ugraşmiycak onlarla ben ilgilenicem. Evi istedigi gibi ...
  • 02 Mar 2020, 15:25
    Merhaba bu numaradan ararmisiniz beni 531 300 38 63.

Beraber eve çıkabileceğim biri ya da ev arkadaşı arayan arkadaşlar?

10₺
23 Eyl 2019
Erdek’e öğrenci olarak geleceğim eve çıkabileceğim birisi ya da ev arkadaşı arayan arkadaşlar ulaşırsa sevinirim.. Bay bayan farketmez alkolü sık kullanmam. #erdek ...

Ev arkadaşı arıyorum

500₺
11 Eyl 2019
Sarımsakladaki 2+1 evime ev arkadaşı arıyorum. Kendim memurum gelecek kişi öğrenci de olabilir hiç farketmez. Anlayışlı biriyim kimseyi de sıkmam. Ev eşyalı zaten her şey mevcut ...
  • 13 Eyl 2019, 11:06
    Dilerseniz resimde atabilirim.

Bay yanına bayan ev arkadaşı

150₺
17 May 2019
1+1 yalnız yaşadığım evime ev arkadaşı arıyorum tertipli düzenli tercihimdir. Eposta adresimden iletişim sağlayabilirsiniz. Kesinlikle bayan arkadaş tercihimdir ...

Ev arkadaşı arayan veya beraber eve çıkabilecek bi arkadaş

400₺
13 May 2019
Çalışan bir insan ım düzgün müzik dinlemesini seven her ortama ayak uydurabilen kendınden emin bilirmiyim bayan bay fark etmez ev arıyorum. Nodan ulasabilirsiniz ...

Temiz olsun dürüst olsun en başta insan olsun

350₺
17 Eki 2018
Yaşım 27 plevne de yaşamaya başladım istanbul’dan taşındım ev arkadaşım gitti şu anda ev arkadaşı arıyorum bayan erkek fark etmez düzgün insan evladı biri olsun kafi temizlik çok ...
  • 01 Ara 2019, 21:22
    Merhaba arayışınız devam ediyormu.
Sayfa: